Ми готові відповісти на всі ваші питання по додатку “112.in.ua”

1

Яким чином можна зареєструватися в додатку?

Для реєстрації вам потрібно ввести тільки базову інформацію: таку як ваше ім’я та номер телефону, та ввести код, отриманий в SMS.

Після цього додатком можна користуватися, але вкрай рекомендуємо ввести також детальну інформацію про ваші особливості і перенесені хвороби для ефективнішої роботи екстрених служб.

2

Як зробити сповіщення довіреній особі про здійснення екстреного виклику?

Для цього потрібно перейти в налаштування профілю і поряд із контактами довіреної особи поставити галочку про сповіщення екстреної інформації. При будь-якому виклику екстреної служби, основна інформація прийде довіреній особі через SMS.

3

Коли буде додаток на iOS?

Ми вже працюємо над цим, і весною очікуємо представити iOS версію додатку.

4

Коли буде додаток працювати по всій Україні?

Це залежить від держслужбовців. Чим більше людей буде розповсюджувати інформацію про додаток, тим швидше прискориться процес.

5

Як користувач розуміє, що виклик прийнятий диспетчером?

Одразу після здійснення виклику, користувач отримує сповіщення про те, що виклик надіслано. Якщо ж в процесі виникає помилка – ви будете одразу ж попереджені.

6

Як диспетчер може знати, що людина з фізичними вадами (не чує наприклад)?

Якщо в профілі внесена детальна інформація, диспетчер дізнається про неї в момент опрацювання виклику і зможе зробити корекції згідно особливостей кожної людини.

7

Що таке Тихий режим?

Тихий режим передбачає відсутність двосторонньої взаємодії з оператором. При активації тихого режиму, телефон здійснює аудіозапис навколишнього шуму і передає його разом з іншою інформацією, а оператор вже приймає рішення про ситуацію на основі прослуханого.

8

Як диспетчер побачить, що я перебуваю в іншому місці, не в тому, коли реєструвався?

Ваше місцезнаходження як і інші деталі профілю, відправляються диспетчеру на момент здійснення екстреного виклику.

9

Чому я не можу відправити декілька запитів одночасно?

Захист системи від відправки декількох звернень одночасно спрямований на мінімізацію випадкових чи хибних звернень. Нагадуємо, що не правдиві виклики заборонені законодавством і караються статтями 183, 184 та 259 Кримінального Кодексу України.

10

Чому виклик не йде, якщо я не дав дозвіл на визначення геолокації?

Без визначення вашої геолокації, немає основної опорної інформації для опрацювання вашого виклику, тому без даного дозволу зміст додатку втрачається і він не працюватиме.

11

Як відправити запит, якщо немає інтернет зв’язку?

Відсутність інтернету не являється критичною проблемою на даний момент. Якщо є хоча б слабкий зв’язок із оператором, додаток відправить всю необхідну інформацію через SMS сповіщення.

12

Що таке спрощений режим і як ним користуватися?

Спрощений режим дозволяє здійснити специфічне звернення по екстреній ситуації, передаючи одразу його тип. Для цього потрібно обрати в налаштуваннях типи звернення які можуть бути найбільш актуальними для даної особи, та настанні обставин що потребують опрацювання обрати і затиснути на три секунди іконку із зображенням відповідної ситуації.

13

Чому додаток озвучується як безкоштовний, але просить ключ активації?

Оскільки додаток працює в тестовому режимі, задля зменшення навантаження на непідготовлені екстрені служби, ми ввели ключ активації який дозволяє максимально звузити цільову аудиторію. Якщо ви являєтесь членом спілки УТОГ чи УТОС – ви можете отримати ключ безкоштовно звернувшись туди.

Як ми можемо Вам допомогти?

Зв'яжіться з нами в будь-який час